The Wooster + Lardini collection was created by 'style union of Nick Wooster with the' elegance and sartorial flair of Lardini.
The jackets in the collection are declined in four models, divisible between lined and unlined, dyed and washed fabrics; The fourth model is made pachwork fabric of English cotton canvas.
In the collection there are also four pants models, available in slim model, traight and with low horse. The vests and ties in eabbinati fabrics complete the collection. Shirts, strictly built in button-down, arise from a clever play of fabrics and patterns.
The collection is available in ten color cards, with a variety of materials, ranging from cotton-linen-in-chief to seersucher, the Prince of Wales to the pied-de-paule in black and white, up to a summer mohair tweed and a compact linen-cotton mats.
To discover the collection visit www.lardini.it/en/wooster-lardini/man
La collezione Wooster + Lardini nasce dall' unione dello stile di Nick Wooster con l' eleganza e la sapienza sartoriale di lardini.
Le giacche presenti nella collezione si declinano in quattro modelli , divisibili tra foderati e sfoderati,tinti e tessuti lavati; il quarto modello è realizzato in tessuto pachwork di tela di cotone inglese.
Nella collezione troviamo anche quattro modelli di pantaloni , declinati in modello slim,traight e con il cavallo basso . I gilet e le cravatte in tessuti eabbinati completano la collezione. Le camice , realizzate rigorosamente in button-down, nascono da un sapiente gioco di tessuti e fantasie .
La collezione è proposta in dieci cartelle colore , con una varietà di tessuti , che vanno dal cotone-lino in capo al seersucher, il principe di galles al pied-de-paule in bianco e nero , fino a un tweed estivo di lana di mohair e un nattè compatto di lino-cotone.
Per scoprire la collezione visitate il sito www.lardini.it/en/wooster-lardini/man
No comments:
Post a Comment